سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر نماینده ولی فقیه به بخش چاروسا

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با سفر به بخش چاروسا پیگیر مشکلات مردم این بخش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با سفر به بخش چاروسا مشکلات و درخواست های مردم این بخش را پیگیری کرد.

او در این سفر با حضور در دفتر امام جمعه شهر قلعه رئیسی با مشکلات و درخواست‌های مردم بخش چاروسا از زبان امام جمعه شهر قلعه رئیسی آشنا شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به برخی مشکلات بخش چاروسا، بهره‌مند نبودن مردم این بخش از خدمات عمومی بنیاد علوی را یکی از درخواست‌ها و نیازهای اساسی مردم بخش چاروسا دانست و گفت: بنیاد علوی ظرفیت بزرگی برای مناطق محروم است که می‌تواند کمک شایانی به مردم این بخش در حوزه‌های اشتغال و ساخت مسکن و زیرساخت‌های شهری بکند.

صلواتی افزود: راه اندازی بنیاد علوی در بخش چاروسا خواسته عموم مردم منطقه است تا از ظرفیت این بنیاد بتوانیم مشکلات اساسی مردم بخش چاروسا را رفع نماییم.

او نیمه کاره ماندن ساختمان مصلای شهر قلعه رئیسی را از دیگر مشکلات این شهر برشمرد و اضافه کرد: ساختمان مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی با هزینه ۳۰ میلیادر ریالی، ۹۳درصد پیشرفت کاری دارد که در صورت تامین ۷۰۰ میلیارد ریال برای فرش، این مصلا به بهره برداری می‌رسد.

امام جمعه قلعه رئیسی، بیکاری را معضل اساسی جوانان این منطقه دانست و ادامه داد: امیدواریم مشکل اساسی بیکاری که در مناطق محروم  پررنگ‌تر است، برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان هم با بیان اینکه سفر مسئولان ارشد استان به مناطق محروم می‌تواند کمکی برای پیگیری مشکلات مردم این مناطق باشد گفت: وجود بنیاد‌ها و نهاد‌ها حمایتی در مناطق محروم به خصوص مناطق دور افتاده استان می‌تواند کمک بزرگی برای رفع مشکلات مردم در این مناطق باشد.

او با بیان اینکه راه اندازی بنیاد علوی در بخش چاروسا لازم و ضروری است، افزود: بنیاد علوی برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم در مناطق دیشموک و لنده راه اندازی شد و تاکنون خدمات ارزنده ایی در حوزه‌های مختلف به مردم این مناطق ارائه کرده است و امیدواریم پیگیری‌های انجام شده برای راه اندازی این نهاد حمایتی در بخش چاروسا به نتیجه برسد و بنیاد علوی در این بخش هم راه اندازی شود.

امام جمعه شهر یاسوج اضافه کرد: بنیاد علوی ماه‌های گذشته در مناطق قلعه رئیسی و دیشموک خدمات خوبی را ارائه کرد و پیگیر مشکل مسکن افراد نیازمند و همچنین ارائه تسهیلات اشتغال زایی به جوانان این مناطق است.

او ادامه داد: ساخت بیش از ۷۵۰ مسکن در سطح کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بنیاد علوی و همچنین ارائه تسهیلات قرض الحسنه و اشتغالزایی از خدمات این نهاد در استان است که امیدواریم به ثمر برسد و نتیجه آن در زندگی مردم تاثیر گذار باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان همچنین راه اندازی مصلی را برای بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی ضروری دانست و گفت: اعتبار مورد نیاز برای فرش کردن این مصلا پیگیری می‌شود.

حسینی همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل بنیاد علوی خواستار توجه بیش از پیش به منطقه چاروسا شد و مدیرعامل بنیاد علوی هم در این تماس تلفنی از ارائه خدمات به زوج‌های جوان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و همچنین ساخت مسکن در منطقه چاروسا خبر داد.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.