نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مشکل قانونی در تبدیل وضعیت ایثارگران وجود ندارد و مسئولان باید به قانون عمل کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در گلزار شهدای دهدشت پای در و دل جامعه ایثارگری این شهرستان نشست.

او هدف خود از حضور در کهگیلویه و بویراحمد را بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

شکری مهمترین مشکل جامعه ایثارگران را در حوزه اشتغال عنوان و بیان کرد: نبود کارخانجات صنعتی در این شهرستان مزید بر علت بیکاری اقشار مختلف مردم شده است.

او ایجاد اشتغال را ضرورت انکار ناپذیر جامعه بیان و افزود: مطالبات و درخواست‌های ایثارگران جمع بندی و در ستاد پیگیری خواهد شد.

شکری تبدیل وضعیت ایثارگران را یادآور شد و تصریح کرد: مشکل قانونی در تبدیل وضعیت ایثارگران وجود ندارد و مسئولان باید به قانون عمل کنند.

در این بازدید ایثارگران و خانواده‌های شهدا به بیان مشکلات خود پرداختند که اهم مشکلات آن ها در حوزه اشتغال بود.

بعد از این دیدار، حجت‌الاسلام شکری با دو خانواده جانباز ۷۰ درصد " عین‌الله مصلایی" و "سید محمد موسوی‌اصل" بازدید و مشکلات آنها را بررسی کرد.

او جانبازان را یادگاران واقعی جنگ عنوان و اظهار کرد: هیچ توجیحی نداریم که به هر بهانه ای نتوانیم حق این عزیزان را ادا کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.