معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به مشکلات فرزندان شهدا و خانواده های آن ها از اولویت های کاری مدیران در استان باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید جواد هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یاسوج گفت: جایگاه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه والا و ارزشمند بوده و باید به خاطر داشته باشیم امنیت و عزتمندی امروز کشورمان مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاورمردی های ایثارگران است.

او افزود: در نشست های مختلف با مدیران استانی، رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات فرزندان شهدا و خانواده های آن ها تاکید شده است.

هاشمی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را فضیلتی بالایی برشمرد و تاکید کرد: باید این فضیلت در جامعه حفظ شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم دانست و ادامه داد: همه دستگاه ها و متولیان حوزه های ایثار و شهادت باید این موضوع را در اولویت قرار دهند.

او اشتغال، مسکن و ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران را از مهمترین مطالبات این خانواده دانست که باید به سرعت رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز از اقدامات استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی استاندار به دلیل پیگیری های ویژه مشکلات و نیازمندی های ایثارگران و خانواده های شهدا تقدیر کرد.

شکری قول مساعد داد که مشکلات ایثارگران،آزدگان و خانواده های شهدای استان را در مرکز به صورت ویژه پیگیری کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.