سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان:

نخستین شهرک صنفی غرب کشور در همدان ، آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: شهرک بنکداری همدان، به عنوان نخستین شهرک صنفی در غرب کشور آماده بهره برداری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بادامیمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به تکمیل زیرساخت و تاسیسات شهرک بنکداری همدان گفت: این شهرک در آستانه بهره برداری است و اصناف برای استقرار در این منطقه باید شتاب کنند.

او  بیان کرد : شهرک بنکداری به عنوان نخستین شهرک صنفی در غرب کشور ، در ۲ فاز مواد غذایی و لوازم خانگی ، طراحی شده است که در مرحله نخست ۸۰ درصد واحدها ساخته شده. و ۲۰ درصد نیز در حال ساخت است  و  همچنین درخواست کنندگان بخش لوازم خانگی نیز ، تا کنون ۶۰ درصد واحد‌های خود را ساخته اند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان ، ادامه داد : امکانات آب ، برق ، گاز ، تلفن و آسفالت و همه ملزومات در شهرک بنکداری ، تأمین شده و هیچ کمبودی در این منطقه وجود ندارد .

 بادامی شتاب گرفتن فرایند استقرار اصناف در این شهرک را ضروری دانست و گفت : این موضوع نیازمند تصمیم حاکمیتی برای اعمال ممنوعیت تردد اصناف به محل کسب و کارشان است ، زیرا هنوز بسیاری از کسبه به ویژه واحد های صنفی واقع در محله گنبد علویان برای  این انتقال ، تمکین نکرده اند .

او تأکید کرد : در مناسبت های ملی مانند دهه فجر می‌توانیم از این طرح ، بهره برداری کنیم .

شهرک بنکداری ، با ۴۳۰ واحد ، در بهترین نطقه همدان و در مجاورت شهر جورقان با قابلیت دسترسی آسان به شهر و امکانات ترانزیت کالا ، اجرا شده است .

استان همدان دارای ۳۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.