مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از پیشرفت ۹۵ درصدی شهرک بنکداری همدان خبر داد و گفت: کار ساخت و ساز در این شهرک پیشرفت خوبی دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بادامی،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار داشت: شهرک بنکداری همان شهرک صنعتی بوعلی شماره (۲) است که در ۲ فاز عملیاتی طراحی و در حال اجرا است.

او اضافه کرد: درمرحله نخست صنف بنکداران و موادغذایی در این شهرک مستقر می‌شوند و در فاز دوم زیرساخت‌ها برای استقرار فعالان صنف لوازم خانگی نیز فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: در مرحله اول آب، برق، گاز و تلفن تامین شده و فقط محوطه سازی جلوی مغازه‌ها باقی مانده که به زودی انجام می‌شود.

بادامی بیان کرد: در فاز دوم شهرک، واحد‌های لوازم خانگی مشغول ساخت و سازهستند که سال آینده تکمیل و برای بهره برداری آماده خواهد شد.

او دسترسی مطلوب این شهرک به جاده اصلی و راه آهن را از جمله مزیت‌های این شهرک دانست و گفت: این طرح مهم با تمرکز زدایی از مرکز شهر به عنوان یک بارانداز توزیع کالا در غرب کشور مطرح است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات ترافیکی به ویژه برای برخی از اصناف در محدوده بازار همدان، گفت: شهرک بنکداری با امکان تردد خودرو‌ها بدون مشکلات ترافیکی اجرا شده و به مرکزی فعال در توزیع کالا تبدیل می‌شود.

استان همدان دارای ۳۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار