سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ششم آذر ماه؛

قیمت «نان» در ملایر افزایش می‌یابد

رئیس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر گفت: با توجه به ضرورت اصلاح قیمت از شنبه ششم آذر ماه، قیمت نان در ملایر افزایش خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر محمد حسینی,رئیس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر با بیان اینکه قیمت «نان» از شنبه ششم آذر ماه، در ملایر افزایش می یابد، گفت: کلیه واحد‌های خبازی ملزم و مکلف به اجرای نرخ نامه یاد شده با رعایت نکات لازم هستند.

او افزود: با بیان اینکه نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه‌ای نوع یک به وزن ۴۵۰ گرم، هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود، اظهارکرد: نان تافتون و لواش محلی سنتی نوع یک به وزن ۲۲۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان لواش یارانه‌ای به وزن ۱۱۰ گرم ۴۵۰ تومان، نان بربری یارانه‌ای نوع یک به وزن ۴۱۰ گرم به قیمت هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر بیان کرد: نان تافتون و لواش محلی یارانه‌ای نوع دو به وزن ۲۲۰ گرم ۹۰۰ تومان، نان بربری یارانه‌ای نوع دو به وزن ۴۱۰ گرم هزار و ۶۰۰ تومان و نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه‌ای نوع دو به وزن ۴۵۰ گرم، دو هزار تومان عرضه می‌شود.

محمد حسینی تصریح کرد: ارائه نان ساده در اولویت است و هرگونه افزودنی به نان شامل کنجد، سیاه دانه و ... طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی استان همدان صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: سنگک یک رو با ۱۰ گرم کنجد با سایر افزودنی‌های خشک و مجاز ۵۰۰ تومان و سنگ دو رو با ۲۰ گرم کنجد و افزودنی‌های اشاره شده، هزار تومان افزایش قیمت دارد.

رئیس اتحادیه خبازان ملایر اضافه کرد: رعایت کلیه نکات بهداشتی و استفاده از لوازم بر اساس دستورالعمل‌های مرکز بهداشت و ستاد کرونا استان است، مردم در صورت هرگونه انتقاد، شکایات و پیشنهادات با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و شماره تماس ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تماس بگیرند.

برخی شهروندان از کیفیت نان ناراصی هستند و سطح رعایت بهداشت را پایین می‌دانند، در برخی نانوایی‌هایی که محیط بزرگ دارند مشاهده شده در هنگام پخت نان درب را می‌بندند و مشتریان در فضای بسته بدون ماسک کنار هم در صف می‌ایستند و فردی هم برای دریافت پول وجود ندارد، شاطر با همان دست که نان را توزیع می‌کند، پول را هم از مشتری می‌گیرد!

انتظار است اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان، شورای آرد و نان، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و بر عملکرد نانوایی‌هایی نظارت جدی داشته باشند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.