سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام مطرح کرد؛

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب مناطق بحرانی در ایلام

سردار شاکرمی گفت: ۵۵ روستا در استان ایلام در حوزه آب دارای بحران هستند که ۱۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات در این نقاط اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار جمال شاکرمی گفت: امسال بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر پایه مردم محوری انجام می‌دهد.

او افزود: در طول هفته بسیج ده‌ها خدمات از جمله خدمات پزشکی، بنگاه‌های اقتصادی کوچک زود بازده، آبرسانی و ساخت خانه برای قشر محروم را مدنظر قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان ایلام برای خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه مناطق محروم اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: ۵۵ روستا در استان در حوزه آب دارای بحران هستند که طی هفته گذشته تفاهمنامه‌هایی در این زمینه منعقد شد و ۱۸ میلیارد تومان را نیز در نقاطی که بحث آبرسانی دارای مشکل هستند در نظر گرفته شده است.

سردار شاکرمی مطرح کرد: به دنبال کنگره سه هزار شهید تعداد ۴۰۰ فقره جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمعاً ۱۲۰ میلیارد ریال اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه ایلام یاداور شد: کمیسیون جانبازی سه هزار ایثارگر استان برای دومین بار پیاپی در سال جاری از فردا و همزمان با هفته بسیج در ایلام برگزار می‌شود و در این برنامه بزرگ تعداد سه هزار جانباز فاقد پرونده بالینی تعیین تکلیف خواهند شد.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: پنج اجلاسیه روحانیون، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، ایلات و عشایر و فرهنگیان در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.