سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ۲ عنوان کتاب در بروجرد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ۲ عنوان کتاب به نام "طراحی نشانه" و "پروانه‌های خیابانگرد" همزمان با هفته کتاب در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  نادر ارجمندی ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد:  همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتاب " طراحی نشانهگ نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی و کتاب "پروانه‌های خیابانگرد" نوشته منصوره محمودی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

وی اظهار داشت: طراحی نشانه از سری کتاب‌های کارگاه طراحی گرافیک می‌باشد با محوریت آشنایی مخاطب با طراحی و شناخت انواع، ساختار و شیوه‌های مختلف نشانه بصورت تمام رنگی توسط مولفان به رشته تحریر درآمده است.

وی گفت: محمد قربانعلی متولد بروجرد، مدرس و مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌باشد که به عنوان استاد مدعو با بسیاری از دانشگاه‌های کشور همکاری دارد همچنین ساره زند وکیلی متولد این شهرستان، کارشناس گرافیک و پژوهشگر هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی می‌باشد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد همچنین گفت: کتاب "پروانه‌های خیابانگرد" در قالب شعر سپید و شامل اشعاری با موضوعات مختلف اجتماعی، انتقادی، اعتقادی، فلسفی، عرفانی و عاشقانه است.

ارجمندی افزود: منصوره محمودی نویسنده این کتاب، شاعر و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش، متولد بروجرد و پیش از این ۶ کتاب وی منتشر شده است.

گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ عنوان کتاب در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شده است.

۲۴ آبان تا اول آذر ۱۴۰۰ بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.