سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیرت مرد محلی از دیدن یوفوی درخشان مقابل خانه اش + فیلم

یوفوی درخشانی که در تاریکی شب و در نزدیک به سطح زمین پرواز می کرد موجب حیرت یک مرد انگلیسی شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک شیء پرنده درخشان در آسمان منطقه «هِرتفوردشر» انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این شیء که دارای سه چراغ روشن است در حالی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کند دیده می‌شود. یک ساکن محلی با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین خانه اش متوجه پرواز این شیء عجیب در آسمان شد.

«مَت داگتی»، با دوستش در حال تماشای تلویزیون بود که روی تلفن همراه خود پیام هشدار دهنده مبنی بر پرواز این یک شیء عجیب در مقابل درب خانه اش را دریافت کرد. او بدون آنکه احساس ترس یا کنجکاوی داشته باشد این ویدئو را روی تلفن همراهش پخش کرد. او با دیدن یک شیء پرنده که دارای سه چراغ چشمک زن بود شگفت زده شد.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی ضبط شده این شیء پرنده با چراغ‌های روشن در حالی که در پشت درختان در حال پرواز است دیده می‌شود. لحظاتی بعد این شیء پس از عبور از پشت درختان در یک فضای باز در مقابل دوربین قرار گرفته و به آرامی از مقابل دوربین عبور می‌کند.

مت با دیدن این تصویر بلافاصله با پدرش که در اداره هوانوردی محلی کار می‌کند تماس گرفت تا پرواز‌های آنلاین آن منطقه را چک کند. بنا به ادعای مت در آن لحظه هیچ هواپیمایی در آسمان پرواز نمی‌کرد.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.