رویت یک یوفو با شکلی عجیب در آسمان آمریکا خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما تصاویری که به تازگی منتشر شده رویت یک شیء پرنده عجیب بر فراز آسمان آمریکا را نشان می‌دهد. یک زن محلی اهل شیکاگو در ایالت ایلینوی اولین بار این شیء پرنده عجیب سیاه رنگ را که در آسمان شناور بود مشاهده کرد. «آیانا» که روی بام خانه اش حضور داشت تصاویری از این شیء عجیب را با تلفن همراهش تهیه کرد. در تصاویر منتشر شده این شیء که شکلی شبیه به استخوان دارد در حالی که در آسمان شناور است دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


آیانا در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت هنگامی که او و پسرش این شیء شناور را در آسمان مشاهده کردند کاملا مبهوت شده بودند. او گفت ما دقیقا نمی‌توانستیم ماهیت این شیء عجیب را تشخیص دهیم. بنا به گفته آیانا این شیء در آسمان جنوب شرقی شیکاگو شناور بود و سپس ناپدید شد.

 یوفوی عجیب

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "واقعا عجیب است. من تا به حال بالنی مثل این شیء ندیده بودم." کاربر دیگر نوشت: "عجیب است. من هیچ توضیحی ندارم. به نظر می‌رسد این شیء از هلیکوپتر آویزان باشد، اما در این عکس هلی کوپتری وجود ندارد."

فرازمینی ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار