رویت یک شیء عجیب نورانی در آسمان آمریکا باعث تعجب مردم و سوژه رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

به تازگی رویت یک شیء درخشان ناشناس در آسمان آمریکا خبرساز شده است. سه ویدئویی که در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف تهیه شده است، این شیء درخشان را با رنگ‌های مختلف در حال پرسه زدن در آسمان نشان می‌دهد. در این ویدئو این شیء دایره‌ای شکل که دائما به رنگ‌های روشن زرد، آبی، سبز و صورتی تغییر رنگ می‌دهد، دیده می‌شود.

اولین ویدئو توسط زنی با نام «ملیسا» در لیک هورن میشیگان ثبت شد. ویدئوی دوم توسط مردی با نام «تِرِی» در کلرادو اسپرینگز و ویدئوی سوم توسط یک شخص ناشناس در منطقه‌ای دیگر در شیکاگو ضبط شد. هر سه ویدئو صبح روز ۲۶ اکتبر تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار در کانال یوتیوب MrMBB۳۳۳ منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۴۳ هزار بیننده داشته است. ادمین این کانال یوتیوب در شرح این ویدئو نوشت: «این شیء هیچ صدایی نداشت. هواپیما یا هلی کوپتر نبود. شاید نوع عجیبی از یک پهپاد بوده باشد.»

برخی از کاربران با دیدن این ویدئو اظهار داشتند که آن‌ها نیز شاهد پرواز این شیء عجیب در آسمان بوده اند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من مشابه این شیء را در آسمان مریلند دیدم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
سلام من حتی خودم فیلم این شی دارم والان فکر کنم حدود ۲۰روز میبینمش وبعضی وقتا با یه حرکت جاذبه جا میشه وجای ثابتش معمولن به سمت شمال خونه ما هست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
من امشب حدود ساعت ۴ تا ۵ صبح چندین شی رو با برادرم تو اسمون دیدیم که نورانی بودن و با نظم و سرعت زیاد حرکت میکردن خیلی عجیب بود برامون هرکدوم به یک سمتی میرفتن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام خدمت عزیزان من دیشب از ساعت ۲ت۵ بامداد دو تا شونو در آسمان تهران نزدیک فرودگاه مهرآباد و امشب هم در همون حوالی از ساعت ۲ شب به بعد دیدم امشب ۲۳ مرداد۱۴۰۱ هست منطقه سکونت من هم نزدیک سراه آذری هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خیری
۰۰:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام خدمت عزیزان من امروز درتاریخ۱۴۰۱/۵/۲۰سحرگاه حدودساعت ۴:۴۵دقیقه حدود۶یا۷ستاره ردیفی منظم قطاری پشت سرهم از زاویه اول شاندیز مشهد بسمت کلات نادر دیدم وبعداز ۳۰ ثانیه محو شد تازه ما دو نفر بودیم هر دو نفرمون تاید میکنیم که این ستارهارو دیدیم لطفا راهنمایی کنید بدونم چی دراسمان دیدیم اخه تابحال چنین چیزی ندیده بودم اخه اول فکرکردیم چنتا موشک پشت سرهمن شلیک شده ولی چیزی که دیدم خیلی فرق میکرد اخه خیلی منظم پشت سر هم بودن ؟؟؟
آخرین اخبار