سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان:

امکان پرداخت صدقه از طریق کد QR در شهرستان هلیلان فراهم شد

غلامی گفت: امکان پرداخت صدقه از طریق کد کیو آر (QR) در شهرستان هلیلان فراهم شد و تمامی نیکوکاران می‌توانند از طریق این کد اقدام به پرداخت صدقه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان، گفت: کمیته امداد شهرستان هلیلان دارای ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک صدقات است که تاکنون و بر اساس اقدامات اولیه حدود ۲۸۰۰ لیبل کد کیو آر صادر و درب منازل در حال توزیع می‌باشد.

او برنامه پیش‌بینی‌شده در این زمینه را افزایش مشترکان صدقات از طریق کد کیو آر به چهار هزار نفر برشمرد و افزود: طی یک ماه اخیر تعداد زیادی نیکوکار جدید به مشترکین صدقات از طریق کد کیو آر افزوده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان افزود: براساس روش پرداخت صدقه از طریق کد کیو آر هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد کیو آر اختصاصی خود و با استفاده از تلفن همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

او اظهار کرد: کد کیو آر با هدف اشاعه روزافزون فرهنگ احسان و انفاق و استفاده از شیوه‌های نوین در پرداخت صدقه و سایر کمک‌های مردمی فعال شده است.

غلامی ادامه داد: شفافیت، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع رسانی و آگاه بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی از ویژگی‌های مهم این شیوه است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.