سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان:

دوره سربازی، توشه ای برای سختی های زندگی است

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان دوره سربازی را به واکسن زندگی توصیف کرد و گفت: این توشه یاریگر جوان در سختی‌های زندگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان امروز در جشنواره جوانِ سرباز گفت: خدمت سربازی نقش ویژه‌ای در تکامل انسان دارد و می‌تواند زمینه رشد فرد را فراهم کند.

وی افزود: جوان سرباز در دوران خدمت، وظیفه می‌آموزد، می‌تواند بدون فضای مجازی زندگی کند و زندگی اجتماعی را برای حضور در جامعه تمرین می‌کند.

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان تصریح کرد: دوران سربازی، جوان را برای رزم در میدان واقعی زندگی و پرورش نسلی منتظر برای سربازی، ولی عصر (عج) آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه بالاترین تکامل در بعد روحی و معنوی، شهادت است، افزود: تفاوت حضور در میدان نبرد در نظام اسلامی و سایر نظام‌ها، آن است که جهاد در نظام اسلامی مبتنی بر اعتقاد دینی و برای دفاع است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان افزود: در چنین نبردی انسان معتقد است خدا حاکم، ناظر و حافظ او است و قطعا کسی که این اندیشه در وجودش نهادینه شده باشد، در زندگی روزمره نیز موفقیت قرین راه او است.

وی افزود: خانواده شهدا فرزندان، همسران و بهترین عزیزان خود را در راه دفاع از اسلام تقدیم کردند و قطعا سختی این مسیر کمتر از ایثار جان نیست.

وی ادامه داد: انسان با خدمت به دیگران علاوه بر اینکه زمینه رشد آن‌ها را فراهم می‌کند، زمینه تکامل و رشد خود را نیز فراهم می‌کند.

همچنین مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره به نقش سربازان در دفاع مقدس، گفت: فرماندهان عالی رتبه‌ای، چون سرلشکر شهید بابایی همواره خود را سرباز قلمداد می‌کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا سبحانی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در وصیت‌نامه اذعان می‌کنند که روی قبرم بنویسید "سرباز ولایت"، درحالیکه چنین شخص بزرگی هم در کشور و هم در خارج از کشور در مقابل دشمنان قسم خورده نظام ایستاد و حماسه‌ها آفرید.

وی ادامه داد: این سیره شهدا از یک سو نشان از تواضع و از سوی دیگر اشاره به جایگاه مقدس سرباز در خدمت کردن به دین و کشور دارد.

وی با بیان اینکه امروز نیز رویه خدمت به مردم در نیرو‌های مسلح بیش از پیش موج می‌زند، اظهار کرد: حضور در مقابله با سیل، زلزله و کرونا از نمونه‌های این خدمت رسانی است.

جشنواره 'جوان سرباز' امروز با حضور هیات رئیسه پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار و از تعدادی از سربازان نمونه و شاخص قدردانی شد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.