۲۶۸ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ از خدمت سربازی معاف و یا به نزدیک‌ترین محل سکونت خود انتقال یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: طرح معافیت سربازی با کمک سازمان نظام وظیفه انجام می‌شود و بر اساس این طرح فرزندان خانوارهای تحت حمایت که دارای شرایط این طرح باشند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح افزود: معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌شود تا زمینه کمک به امرار معاش خانواده‌های نیازمند از طریق اشتغال فرزندان فراهم شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۸ نفر از فرزندان مددجویان، از خدمات تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند، ۵۸ نفر از معافیت، ۶۶ نفر از خدمات کاهش تعرفه سربازی و ۱۴۴ نفر از گواهی انتقال به نزدیک‌ترین محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان در راستای اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت، گفت: فرزندان مددجویان می‌توانند از تسهیلات اشتغال برای استقلال کامل خانواده خود بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار