سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان: نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع در نظام بانکی ضروری است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع باید در کنار توجه به حفظ منافع در نظام بانکی وجود داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان  در دیدار مدیر امور شعب و معاونان بانک ملی استان با وی، با طرح این سووال که بانک‌ها در راستای تحقق شعار سال و رونق اقتصادی چه می‌کنند اظهار داشت: اگر نیت خدمت و پیشبرد امور مدنظر باشد می‌توان به گونه‌ای از قوانین استفاده کرد که به این هدف کمک کند.

وی با بیان این که بعضا ریسک بالای اخذ تسهیلات از نظام بانکی باعث اقبال اندک مردم به این مقوله می‌شود؛ بر تلاش همه‌جانبه و فرهنگ‌سازی برای مردم و مسوولان جهت استفاده از ظرفیت‌های نظام بانکی تاکید کرد.

امام جمعه زاهدان با مهم برشمردن نقش‌آفرینی بانک‌ها و همراهی و همکاری در جهت پیشرفت استان بیان کرد: نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع باید در کنار توجه به حفظ منافع در نظام بانکی وجود داشته باشد.

 حامی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و توجیه و اقناع عمومی ادامه داد: خداوند را به خاطر نعمت توفیق خدمت به مردم و این که شما را اسباب رفع مشکلات مردم قرار داده شاکر باشید و این باعث نورانیت کار شما می‌شود.

در ابتدای این دیدار حسن کاظمی رییس امور شعب بانک ملی سیستان‌وبلوچستان نظام بانکی را تامین کننده امور اقتصادی کشور عنوان کرد و با اشاره به موضوع اقبال اندک مردم استان در استفاده از ظرفیت‌های نظام بانکی و تسهیلات؛ نسبت به سرمایه‌گذاری سرمایه داران بومی در خارج از استان ابراز تاسف کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.