سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار دبیرخانه جشنواره رضوی آهوان در سمنان

دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با هدف توسعه تولیدات رسانه‌ای و به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مراسم افتتاح این دبیرخانه گفت: برگزاری پویش تولید محتوای رضوی در فضای مجازی با هدف گسترش فرهنگ منور رضوی، توسعه فعالیت‌های مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و تکریم پدیدآوردندگان برتر آثار فاخر در زمینه فرهنگ اهل بیت (ع)، عرضه گسترده آثار برای بهرمندی عموم مردم به منظور گسترش فرهنگ رضوی از اهداف این جشنواره است.

فرشید فلاح افزود: این جشنواره در قالب نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در قالب توافق نامه‌ای بین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جشنواره آهوان دوره قبل ۱۰ هزار اثر دریافت شد اظهار امیدواری کرد: شمار آثار دریافتی در این جشنواره به ۱۴ هزار اثر برسد.

در مراسم افتتاح دبیرخانه جشنواره رضوی آهوان مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.