مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی ( آهوان) در سمنان تا پانزدهم بهمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود و با توجه به گستردگی موضوعی، طیف وسیعی از هنر‌ها را پوشش می دهد.

فرشید فلاح افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در چهار رشته هنر‌های اجرامحور (پرفورمنس)، هنر چیدمان، آثار ویدئومحور و هنر شبکه، تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه جشنواره هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) ارسال کنند.

به گفته فلاح ، زمان اجرای آثار منتخب از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند و داوری مرحله نهایی این جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ اسفند برنامه‌ریزی شده و برای برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره دو رویکرد برنامه در شرایط کرونایی و وضعیت سفید پیش بینی شده است.

بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله جشنواره‌هایی را حول محور شخصیت امام رضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌کند و امسال استان سمنان میزبان جشنواره هنر‌های مفهومی آهوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در صورت شرایط سفید و رفع خطر ویروس کرونا، آیین پایانی این جشنواره همراه با برگزاری نمایشگاه و اختتامیه در روز‌های یکم تا دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت www.ahoovan.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه این رویداد به شماره ۰۲۳۳۳۳۳۴۷۳۷ و یا شماره تلفن همراه ۰۹۰۱۰۳۵۱۴۹۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.