سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت صد درصدی مردم در انجام واکسیناسیون کرونا ضروری است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای مقابله با کرونا بر اساس اعلام وزارت بهداشت در همه موارد سرآمد بوده که باعث افتخار دانشگاه است و باید همچنان این جایگاه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خدمتگزاری به مردم استان کرمانشاه از افتخارات ما است و در بحث واکسیناسیون مشارکت صد درصدی مردم را می‌طلبد.

او گفت : از همه مردم درخواست می‌کنم برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران، در اولین فرصت در امر مهم واکسیناسیون شرکت کنند تا شاهد کنترل کرونا، رونق کسب و کار‌ها و نیز بازگشت سلامتی به جامعه باشیم.

شکیبا افزود : امیدواریم در دو هفته‌ی آینده آمار واکسیناسیون استان با تدابیری که پیش رو گرفته ایم پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

او افزود : تزریق دُز اول واکسن کرونادر استان باید تا دو هفته آینده به صورت کامل انجام شود.

شکیبا ادامه داد : در هر شهرستان باید کمیته اختصاصی تزریق واکسن برای گروه‌های هدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شود.

او افزود : اصنافی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند نباید هیچ خدماتی به مردم ارائه دهند و واکسیناسیون گروه هدف در جمعیت روستایی تحت پوشش بهورزان، باید به ۱۰۰ برسد.

شکیبا گفت : هدف ما صیانت از سلامت مردم و تشویق آن‌ها به انجام واکسیناسیون است در همین راستا باید تیم‌های سیار در شهرستان‌ها فعال شود.

او گفت : تمام دغدغه و تلاش همکاران بهداشتی حفظ سلامت مردم و تشویق جامعه به دریافت واکسن کرونا بود و اینکه واکسیناسیون به صورت اکتیو انجام شود.

شکیبا افزود : واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش میزان بستری‌ها و جلوگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا دارد.

او افزود : متاسفانه به دلیل برخی تبلیغات منفی، شاهد کاهش استقبال مردم برای انجام واکسیناسیون هستیم و همین امر هم خادمان حوزه سلامت را نگران کرده است.

شکیبا ادامه داد : تمام تلاش ما تشویق و ترغیب مردم عزیز برای مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت آن‌ها است.

او افزود : دانش آموزان، اصناف، مادران باردار، کارمندان، روستاییان، کارگران و افرادی که در اماکن شلوغ مانند پاساژ‌ها کار می‌کنند از جمله گروه‌هایی هستند که باید سریعا" برای تزریق واکسن اقدام نمایند.

شکیبا گفت : دانش آموزان و اصناف عزیزی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند موظف به انجام ۲ بار تست PCR منفی در هفته با هزینه شخصی است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.