سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری:

اداره مخابرات پولی برای توسعه ندارد

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : با درآمد‌های موجود امکان توسعه شبکه مخابرات بسیارسخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : شرکت مخابرات ایران با داشتن نیرو‌های متخصص و انقلابی، برای توسعه و ارتقا شبکه مخابراتی آمادگی کامل دارد و تاکنون باوجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، هیچگونه خللی در این امر صورت نگرفته، ولی اکنون پس از ۱۲ سال از واگذاری مخابرات به بخش خصوصی، لزوم تغییر و اصلاح مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت به خوبی مشهود است.

او گفت : هزینه نصب و راه‌اندازی یک خط تلفن ثابت ۱.۵ میلیون تومان است واین درحالی است که درآمد میانگین هر خط حدود ۴۵۰۰ تومان در ماه است که البته هزینه نگهداری از آن چندین برابر درآمد ماهیانه است که آن را بایدبه سرجمع هزینه‌ها اضافه کرد.

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: باوضعیت موجود و افزایش سرسام‌آور تجهیزات و نهاده‌های مورد نیاز مخابرات، آهنگ رشد و توسعه شبکه مخابرات کند شده است و بی‌شک توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان و نگهداری شبکه مخابرات و بازسازی و نوسازی آن‌ها مستلزم صرف هزینه‌های هنگفت است که با وجود تعرفه‌های موجود تلفن ثابت این امر محقق نخواهد شد.

امیری افزود: موضوع تغییر ساختار تعرفه‌گذاری تلفن ثابت در دست مطالعه و بررسی است که قطعا حمایت از مشترکان اولویت اول خواهد بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.