سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تصویب تقاضای تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری در کمیسیون شورا‌های مجلس

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور از سال ۹۲ تا کنون خبر داد.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد و گفت: این درخواست که به صورت جداگانه از سوی صباغیان و ارکانی مطرح شده بود، با حضور خرمشاد معاون سیاسی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت با توجه به اینکه تحقیق و تفخص مربوط به عملکرد سا‌ل‌های ۹۲ تا کنون بود، این درخواست رأی موافق لازم را کسب کرد.

وی افزود: زاکانی، شهردار تهران در این کمیسیون حاضر شد و ایده‌ها و نگاه‌هایش را در مورد اداره شهر تهران بیان کرد. زاکانی اقدامات خود را در مورد حمل و نقل و ترافیک، همچنین تأمین منابع شهر تهران تشریح کرد.

نجابت اضافه کرد: شهردار تهران اعلام کرد که افق روشنی را در برابر شهر و شهرداری تهران می‌بیند و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی و جامع برای مدیریت شهر تهران است. به علاوه تلاش برای مجاب کردن مردم جهت به دست گرفتن امور شهر و هوشمندسازی تهران از محور‌های گفته‌هایش بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شور‌های مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون، موادی از طرح تشکیل تشکل‌های صنفی تخصصی بررسی شد و در ترکیب اعضا، حق رأی نماینده دستگاه اجرایی مرتبط بنا به تصمیم اعضای کمیسیون گرفته شد و بر این اساس، حضور آن‌ها بدون حق رأی در جلسات می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، تقسیمات کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.