نماینده مردم اقلید در مجلس به بیان انتقاد از وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات پزشکی داخلی با قیمتی بالاتر از کالاهای داخلی پرداخت.

 

به گزارشخبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۱۱ آبان ماه) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: از دولت به دلیل کاهش تورم در مهرماه نسبت به ماه‌های گذشته که ناشی از عدم رشد پایه پولی کشور و خلق بی‌رویه پول است تشکر می‌کنم که باعث تثبیت قیمت کالا‌ها در بازار خواهد شد.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی باید برای توزیع کود شیمایی برای کشت پاییزه اقدام کند، ولی این وزارتخانه حرف خود را در این باره تغییر داده و توزیع کود را بر اساس سطح زیر کشت در نظر گرفته و حس بی‌اعتمادی را ایجاد کرده که باعث کاهش سطح کشت گندم خواهد شد؛ لذا به نظر می‌رسد قیمت فعلی گندم از ۷ هزار تومان در سال آینده به ۱۴ هزار تومان برسد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و وزارت آموزش و پرورش بایستی سریعا پاداش پایان خدمت فرهنگیان را پرداخت کنند.

صالحی خطاب به وزیر بهداشت تذکر داد و گفت: وقتی از آن‌ها درباره چرایی محدودیت واردات تجهیزات پزشکی سؤال می‌کنیم پاسخ می‌دهند که این کار به دلیل قوانین مجلس است ؛ لذا به نظر می‌رسد باید این موضوع را اصلاح کنیم و نباید به دلیل حمایت از تولید داخل تجهیزات پزشکی داخلی را گران‌تر از لوازم خارجی بخریم در حالی که این تجهیزات فقط مونتاژ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار