سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه اداره کل ورزش کرمان به مناسبت ۱۳ آبان

اداره کل ورزش کرمان با صدوربیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، از جامعه ورزش و جوانان دعوت کرد با حضور پرشکوه خود در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.


امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید تا آنجا که حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و در جهان بود.

اینک اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و ادای احترام به شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و شهدای دانش‌آموز اعلام می‌کند که در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان با آحاد ملت ایران همگام خواهد بود و با تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را در ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از حق آزادیخواهان جهان ابراز می‌کند و از آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان دعوت می‌کند تا با حضور پرشکوه خود در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

وعده ما: اجتماع ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

زمان: ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان

مکان: گلزار شهدای کرمان

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.