سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶کیلومتر شبکه سیمی شهر گلمورتی دلگان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

کار تبدیل ۱۶ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر گلمورتی از توابع شهرستان دلگان در مراسمی با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و سرپرست امور برق شهرستان دلگان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سرپرست امور برق شهرستان دلگان  اظهار داشت: مجموع شبکه برق فشار ضعیف شهر گلمورتی حدود ۲۰ کیلومتر است که با انجام این اقدام جهادی بخش مهمی از شبکه برق این منطقه به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

علی یوسفزهی بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه حدود ۲۳ میلیارد ریال است و به صورت امانی انجام می‌شود.

وی تعداد خانوار بهره‌مند از تبدیل ۱۶ کیلومتر شبکه سیمی به خودنگهدار را بیش از ۱۰۰ خانوار دانست و ادامه داد: در صورت تامین تجهیزات و اعتبار مناسب، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

سرپرست امور برق شهرستان دلگان تصریح کرد: کاهش افت ولتاژ و تلفات شبکه، جلوگیری از سرقت، افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته از جمله مزایای مهم انجام این طرح است.

گلمورتی شهری در بخش مرکزی شهرستان دلگان است، این شهر پیش از این از توابع شهرستان ایرانشهر بود که در سال ۱۳۸۶ به عنوان مرکز شهرستان دلگان انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.