سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چتر حمایتی کانون وکلای کرمان بر سر کودکان شیرخوارگاه مادر

به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل اطفال و کودکان بی سرپرست، تفاهم نامه دفاع از حقوق کودکان بین بهزیستی و کانون وکلای کرمان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، برای اجرای سیاست‌های حمایتی، ارتقای معاضدت‌های حقوقی به کودکان جامعه و به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل اطفال و کودکان بی سرپرست، تفاهم نامه دفاع از حقوق کودکان تحت حمایت بهزیستی منعقد شد.

عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: از این پس کلیه نوزادان و نوپایان در شیرخوارگاه مادر تا پایان سن ۱۷ سالگی به صورت مستمر از خدمات معاضدتی و مشاوره وکلای داوطلب به صورت رایگان برخوردار خواهند شد.

او افزود: این اقدام که از آن با عنوان طرح وکیل مستمر یاد می‌شود، با هدف گسترش فرهنگ حمایت از کودکان و نوجوانان برای هم افزایی بیشتر سازمان بهزیستی و کانون وکلای دادگستری در ارائه خدمات حقوقی به اقشار آسیب پذیر و در معرض خطر منعقد شده است.

صادق زاده بیان داشت: با امضای این تفاهم نامه درواقع کلیه کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست موثر می‌توانند از خدمات و مشاوره‌های وکلای زبده دادگستری تا سن ۱۷ سالگی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مددجوی بهزیستی
۰۱:۴۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
عالی