سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 توسعه گردشگری ورزشی در طارم

مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت:رویکرد توسعه گردشگری و توریسم ورزشی در طارم پیشرفت قابل توجهی داشته و بیش از پیش حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: طارم ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد که از جمله آن ها می‌توان به کوه‌های طارم برای کوهنوردی و پرواز‌های پاراگلایدر اشاره کرد.

او افزود: طارم با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی منجصر به فردی که دارد، مقصد مناسبی برای تیم‌ها و اردو‌های ورزشی محسوب می شود و در برخی از رشته‌های ورزشی می‌توان با سرمایه‌گذاری اندک از اقصی نقاط ایران و جهان گردشگر جذب کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: با راه‌اندازی و برگزاری تور‌های ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تبدیل استان زنجان به مقصد شناخته شده اردو‌های ورزشی می‌توان گام های موثری در راستای توسعه گردشگری استان زنجان برداشت.

ارجمند بااشاره به اینکه به منظور توسعه گردشگری ورزشی در گام اول احداث و توسعه مجتمع‌های ورزشی ضرورت دارد، گفت: پروژه‌های اشتغالزایی با رویکرد توسعه گردشگری و توریسم ورزشی مورد حمایت اداره کل میراث فرهنگی قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: از آنجایی که ارتفاعات طارم، جزو بهترین سایت‌های پروازی در کشور محسوب می‌شوند توسعه گردشگری ورزشی و طبیعت‌درمانی در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.