سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین جایگاه سوخت زرند به مدار خود بازگشت

مشکل اولین جایگاه سوخت زرند یعنی جایگاه حاج احمد چراغی در خیابان معلم رفع شده و در حال حاضر امکان سوختگیری با تعرفه ۱۵۰۰ تومانی در این جایگاه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مشکل اولین جایگاه سوخت زرند یعنی جایگاه حاج احمد چراغی در خیابان معلم رفع شده و در حال حاضر امکان سوختگیری با تعرفه ۱۵۰۰ تومانی در این جایگاه وجود دارد.

علی صادق زاده فرماندار زرند با تشکر ویژه از مردم برای صبوری که به خرج دادند، بیان داشت: مردم با شعور و با فرهنگ زرندی مانند همیشه با همکاری با دولت و نظام موجب شکست توطئه دشمن شدند، که جای تشکر ویژه دارد.

او با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد و جایگاه‌های دیگر با تعرفه ۳ هزار تومانی در حال خدمت رسانی میباشند، بیان داشت: از مردم تقاضا داریم که برای دریافت بنزین تجمع نکنند و در اولین فرصت بقیه جایگاه‌های سوخت نیز به مدار باز خواهند گشت.

صادق زاده از ادامه فعالیت نیرو‌های مربوطه برای حل مشکل سایر جایگاه‌های سوخت در این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بزودی حداکثر تا فردا مشکل بقیه جایگاه‌های سوخت هم رفع شود.

او با اشاره به فعالیت ۱۲ جایگاه سوخت در سطح شهرستان که از این تعداد ۶ جایگاه در زرند سوخت رسانی میکنند، گفت: هیچ نگرانی برای حفظ سهمیه کارت سوخت وجود ندارد ضمن اینکه موضوع افزایش قیمت سوخت نیز مطرح نیست.

انتهای پیام/س

برچسب ها: جایگاه سوخت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.