سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۱۲ درصدی کمک نیکوکاران میبدی به ایتام

رئیس کمیته امداد شهرستان میبد گفت: نیکوکاران میبدی در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،حسین زین الدینی رئیس کمیته امداد شهرستان میبد با بیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش ۱۱۲ درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

او افزود: ۲۰۵ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان میبد از حمایت هزار و ۲۸۵ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

زین الدینی ادامه داد: حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.