معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نوزاد چهارماهه کوچک‌ترین و پیرزن ۹۶ ساله مسن‌ترین حامیان ایتام در استان یزد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،غلامرضا مشعل چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از حامیان ایتام و محسنین در استان یزد زن و ۱۴ هزار نفر مرد هستند، گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک‌ترین و پیرزن ۹۶ ساله ساکن شهرستان خاتم مسن‌ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: هم‌اکنون پنج هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۲ هزار حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

او با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند از خانواده سادات هستند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت در استان یزد دختر و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر پسر هستند.

مشعل چی ادامه داد: سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌ صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.