رتبه‌های اول و سوم رویداد استارتاپ ویکند به تیم‌های دانش‌آموزی کمیته امداد ابرکوه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،کاظم چاکرالحسینی ابرکوئی رئیس کمیته امداد ابرکوه با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند دانش‌آموزی در این شهرستان، گفت: رتبه‌های اول و سوم رویداد استارتاپ ویکند به تیم‌های دانش‌آموزی کمیته امداد ابرکوه اختصاص یافت.

او افزود: اولین رویداد استارتاپ ویکند دانش‌آموزی باهدف آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های مرتبط با خلاقیت، ایده پردازی و راه‌اندازی کسب وکار به همت فرمانداری شهرستان ابرکوه، کمیته امداد، مرکز رشد و فناوری، آموزش و پرورش، مجموعه دانش‌آموزی آروان، تعدادی از ادارات و سازمان‌های در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار شد.

چاکرالحسینی بیان کرد: در این دوره که با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان ابرکوهی در قالب ۱۸ تیم برگزار شد، ۲۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد ابرکوه نیز در قالب پنج تیم حضور یافتند.

چاکرالحسینی تصریح کرد: این دوره استارتاپی در دو بخش پیش رویداد و رویداد اصلی برگزار شد که در روز‌های اول و دوم، تیم‌های تشکیل‌شده طی کارگاه‌هایی با مفهوم مدل‌های طراحی بوم کسب‌وکار آشنا شده و بعد از آن با راهنمایی منتور‌های دوره شروع به تکمیل بوم کسب‌ وکار خود کردند.

او ادامه داد: در مدت فعالیت دانش آموزان بر روی بوم کسب‌وکار، کارگاه‌هایی با عنوان اعتبار سنجی ایده‌ها تشکیل شد و شرکت‌کنندگان نسبت به اعتبارسنجی ایده برای ارائه به داوران در پایان دوره اقدام کردند، در روز پایانی دوره نیز هر تیم به مدت پنج دقیقه طرح کسب وکار خود را برای هیئت‌داوران تشریح و ارائه کرد و در نهایت تیم‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.