سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا به نسل جوان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: انتقال ارزش‌های شهدا به جوانان و مشارکت در تصمیم‌سازی‌ها از ضرورت‌های اعتمادسازی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن برای القای الگو‌های غربی و تزریق باور‌های غلط به جوانان، انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا به آن‌ها و مشارکت جوانان در تصمیم‌سازی‌ها از ضرورت‌های جامعه برای اعتمادسازی است.

او با بیان اینکه شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار این میهن اسلامی به شمار می‌روند، اما بعضا نمی‌توانیم آن طور که باید آن‌ها را معرفی کنیم، افزود: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت، با نثار جان خود آرامش را به جامعه اسلامی ما هدیه دادند و ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا و تداوم راه آن‌ها از ضرورت‌های این جامعه اسلامی است.

سرهنگ حاجتی بیان داشت: خوزستان میعادگاه شهدایی است که سند امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را با خون خود امضا کردند و انتقال مفاهیم و آرمان‌های شهدا به نسل جوان، از رسالت‌های سنگینی است که بر دوش داریم، اما با توجه به جنگ نرم و فرهنگی دشمن، کار آسانی پیش رو نداریم.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: رسانه‌های غربی و فضای مجازی بهترین ابزار برای دشمنان است تا ضمن کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و نظام و تزریق الگو‌های غربی به جامعه ما، شکاف عمیقی میان نسل‌های جدید و بدنه حاکمیت ایجاد کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: اعتماد به جوانان ضمن تقویت روحیه انقلابی و جهادی آن‌ها، می‌تواند شکاف بین نسل جوان و نظام را که ناشی از بی توجهی مسئولان به این نسل در سال‌های گذشته بوده را کمتر کند و مسئولیت آگاه‌سازی جوانان نسبت به تهدید‌های دشمن، بر عهده سازمان‌های فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.