سرهنگ حاجتی گفت: انتقام سردار قاسم سلیمانی همچنان پابرجا است و آمریکا باید سیلی اصلی را بخورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهید سردار سلیمانی بعد از ۱۰ سال سوریه را از دست آمریکا نجات داد و انتقام سردار سر جایش است و آمریکا باید سیلی اصلی را بخورد.

او با بیان اینکه سران کشور‌های همسایه که به آمریکا دل بسته بودند شاهد قدرتنمایی ایران در برابر این کشور بودند، افزود: هیچ کشوری در ۷۰ سال گذشته به سمت آمریکا موشک شلیک نکرده بود، ولی ایران این کار را پس از شهادت سردار سلیمانی انجام داد.

سرهنگ هاجتی بیان داشت: شهید سلیمانی یک جریان مقاومت در منطقه ایجاد کرد و بنا به گفته تمام سران حزب الله، حاج قاسم نقش محوری در مقاومت داشته است و جریان مقاومت با ترور‌ها و بمب گذاری‌ها عقب نمی‌نشیند و آن‌ها که دلار‌های نجس خود را برای انحراف جوانان ما هزینه می‌کنند بدانند در اشتباه هستند و نتیجه‌ای کسب نخواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ۴۲ سال قبل آمریکا را به هم ریخت؛ انقلابی که با دست خالی اتفاق افتاد، ولی بزرگترین قدرت‌ها نتوانستند به آن آسیبی بزنند، تصریح کرد: بمباران شهر‌های خوزستان از جمله دزفول در دوران دفاع مقدس باعث نشد دست از آرمان‌های خود برداریم.

این مقام مسئول گفت: اسلام در گذشته دین سوم اروپا بود، ولی اکنون با وجود تبلیغات و هزینه فراوان دشمنان به دین دوم این قاره تبدیل شده است و دنیا اکنون به دنبال یک مصلح است، افزود: مردم در شب اول محرم به در و دیوار، پرچم عزای حسین (ع) می‌زنند؛ همان مردمی که دنیای غرب تبلیغات زیادی برای انحراف آن‌ها کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: مردم در بدترین شرایط کرونایی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کردند تا چرخ اقتصادی مملکت را به حرکت در آورد.

او افزود: فضای دنیا تحت تاثیر حرکت عظیم اربعین حسینی قرار گرفته و اگر مسیر‌ها و دروازه‌ها باز شوند، جمعیت حاضر در این مراسم بسیار بیشتر می‌شود و اتفاقات عحیبی در حال رخ دادن است، صدای پایی می‌آید؛ نوجوانان دستگاه حسین (ع) را رها نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.