سرهنگ حاجتی گفت: خوزستان موزه دفاع مقدس کشور است و باید رسانه‌ها در این زمینه مطالبه گری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مطالبات حوزه دفاع مقدس در خوزستان کم‌سو بوده و محقق نشده است و با همراهی رسانه‌ها در زمینه معرفی دستاورد‌های ارزشمند این دوران باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

او بیان داشت: برگزاری نشست هم اندیشی با فعالان حوزه رسانه استان یکی از اولویت‌های این بنیاد بوده چرا که معتقدیم رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در معرفی هرچه بیشتر و احیای بخش‌های کمرنگ حوزه دفاع مقدس، داشته باشند.

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه رزش‌های این دوران پرافتخار باید به صورت کامل به نسل‌های جوان منتقل شود، افزود: خوزستان موزه دفاع مقدس است و اکنون مطالبه‌گری رسانه‌ها برای راه اندازی موزه‌های دفاع مقدس در اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول و سوسنگرد یکی از مطالبات جدی، به حق و قابل پیگیری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند ما را همراهی کنند و ما نیز برای تعامل با جامعه رسانه استان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا با گردآوری تجربه‌ها و پیشنهاد‌ها گام‌های مفیدی برای معرفی آثار دفاع مقدس خوزستان خواهیم برداشت.

این مقام مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس نزدیک است و باید دستاورد‌های این مجموعه را به خوبی به مردم معرفی کرد؛ امید است بتوانیم با کمک و همراهی کارشناسان برجسته و نخبگان استان به خصوص پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برای ثبت ارزش‌ها و رویداد‌های مهم آن دوران و انتقال آن‌ها به نسل‌های بعد اقدام موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.