سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: لیگ مانند ماراتن است/ ۱۰ نفره نمی‌شدیم بهتر بازی می‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر هوادار تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برتری ۲ بر صفر تیم خود مقابل هوادار اظهار داشت: هوادار تیم جوانی بود و بازی کردن مقابل این تیم دشوار است. ما توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان ما بسیار خوب دفاع کردند. تیم حریف به خوبی ما را پرس کرد و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، بهتر بازی می‌کردیم. خدا را شکر که با عملکرد خوب بازیکنان، در این بازی سخت به پیروزی رسیدیم. 

حسینی درباره تمجید جهانگیر کوثری، رئیس هیئت مدیره باشگاه هوادار از عملکرد پیکان گفت: کدام کوثری؟ او که در کار فیلم بود! ما مجموعه‌ای از جوانان خوب در اختیار داریم و مدیریت باشگاه پیکان هم به خوبی از تیم حمایت می‌کند. ان‌شاالله بتوانیم به فوتبال کشور کمک کنیم. باید به جوانان اعتماد کرد. باید سالم کار کنیم و امیدوارم خروجی خوبی داشته باشیم تا چند بازیکن جوان را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

او درباره قضاوت موعود بنیادی فر گفت: تصمیم گرفتم امسال درباره داوری حرف نزنم. قضاوت بازی بر عهده داور باتجربه‌ای بود و بنیادی فر تلاش کرد خوب سوت بزند. به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که جایگاه پیکان در پایان لیگ چه خواهد بود گفت: لیگ مانند یک ماراتن است. نباید با یک شکست به هم بریزیم و با یک برد بالا بپریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و من به بازیکنان و مجموعه پیکان ایمان دارم که کار‌های خوبی انجام می‌دهیم.

او درباره دیدار با ذوب‌آهن در هفته آینده گفت: این بازی به تعویق افتاده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.