سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک سردار احمد طاهری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هفته تربیت بدنی و ورزش را به ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  آمده است:

یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های هر شهر زنده و پویا ورزش به شکل عمومی و همگانی است و بسترسازی برای همگانی کردن ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و ورزش همگانی زمینه‌ساز ایجاد روحیه و نشاط و امید به زندگی در بین شهروندان است و توسعه ورزش نقش موثری در سلامت رفتاری و فکری نوجوانان و جوانان دارد.

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک هفته بلکه تمام روز‌ها و ساعات زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم دارد و ورزش نقطه عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده‌ای پرفروغ برای جوانان غیور، فرهیخته، مومن و انقلابی استان سیستان و بلوچستان است. جوانان این استان نیازمند شادابی و حمایت در حوزه ورزش هستند و شادابی ورزشی در کنار شادابی فرهنگی می‌تواند شادابی اجتماعی را رقم بزند.

اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی فعالان این عرصه در سطح استان آرزوی توفیق و موفقیت از درگاه ایزد منان برای ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی خواستار شده و امیدواریم با تلاش همه مسئولان و مردم و جوانان شاهد اعتلای ورزش استان سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.