مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی روزمره هر انسان دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این پدیده به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته خاص، بلکه تمام روز‌ها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

با تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی طولانی مدت دانش آموزان اهمیت ورزش و فعالیت‌های بدنی بیش از پیش آشکار شد. امید است هفته تربیت بدنی و ورزش در روز‌های ابتدایی سال تحصیلی مطلعی مبارک برای از سرگرفتن فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در مدارس همراه با شور و نشاط سابق باشد.

اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به تمامی دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی و حامیان ورزشی در استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار