مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۳ پروژه ورزش با اعتبار هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی  مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا، تجلیل از ورزشکاران مدال آور، برگزاری رقابت‌های ورزشی، همایش‌های مختلف و افتتاح طرح‌های ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان در سراسر این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با این هفته ۱۳ پروژه ورزش با اعتبار هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۲ خانه و زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح می‌شود که با بهره برداری از آن‌ها تعداد زمین‌های چمن مصنوعی استان به ۱۷۴ مورد می‌رسد.

وی بیان کرد: هم اینک ۳۸۲ خانه ورزش روستایی مجهز در استان وجود دارد.

کردزابلی تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت: با حمایت‌های این اداره کل از ورزش و جوانان شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان در سطح ملی و جهانی نظیر موتای، بوکس، جودو و کشتی هستیم.

کرد با اشاره به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در سیستان و بلوچستان گفت: در ۲ سال اخیر با رشد زیر ساخت‌ها سرانه ورزشی استان با ارتقای ۱۰ سانتی متر به ۵۲ سانتی متر رسیده است.

 هم‌اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار