سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان خبرداد؛

تلاش برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در استان سمنان

هاشمی گفت: رشد اقتصادی ۸ درصدی تعیین شده برای استان باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، استقبال از سرمایه گذاران جدید، احیاء واحد‌ها راکد و تملیکی و کار جهادی محقق شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت:‌در بحث مثلث اقتصادی استان، اقدامات خوبی در حال انجام است و امروز از حضور دکتر رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که از مدیران جهادی، کاربلد و متخصص هستند در استان بهره‌مند شده و مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی بررسی و تصمم گیری شد.

او افزود: در این جلسه با پرداخت تسهیلات رونق تولید، به مبلغ ۵۳۸ میلیارد تومان به ۱۵۷ طرح صنعتی و کشاورزی برای ایجاد ۱۱۸ فرصت شغلی مستقیم موافقت شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حفظ وضعیت موجود، احیاء واحد‌های راکد و استقبال از سرمایه گذاری جدید اولویت ما در استان است ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه فعال کردن واحد‌های راکد در تملک بانکها، با همکاری بانک‌های عامل و رسیدگی به موانع موجود، به نتیجه مطلوبی برسیم.

هاشمی هم چنین بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی، حامی دستگاه‌های اجرایی استان برای اقدامات در حوزه گره گشایی در بخش‌های مختلف و رسیدگی به امورات مردم هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.