سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر موج ششم ویروس کرونا در کمین شهروندان سرپل‌ذهابی است

خطر موج ششم ویروس کرونا در کمین است و مردم برای در امان ماندن از این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: اکنون برنامه واکسیناسیون کرونا برای تمام گروه‌های سنی بالای ۱۲ سال در شهرستان انجام می‌شود و عموم مردم می‌توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

او اظهار داشت: تاکنون ۷۰ درصد از جمعیت شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و این جمعیت قابل قبولی است، اما انتظار می‌رود با توجه به گزارشات رسیده در مورد موج ششم کرونا، همه همشهریان هرچه سریعتر برای واکسینه شدن اقدام کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب بیان داشت: هم اکنون این شعار که "همین امروز برای واکسینه شدن اقدام کنیم" یک حرف درست و منطقی است از این رو از همه همشهریان به خصوص جمعیت دانش آموزی خواهش می‌کنم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

دکتر مرادی ادامه داد: انتظار ما این است تا پایان هفته جاری با همکاری گروه‌های مختلف مردم جمعیت افراد واکسینه شده را به ۹۰ درصد برسانیم.

او افزود: از همشهریان انتظار می‌رود با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان ضمن مراجعه برای تزریق واکسن، همچنان از ماسک استفاده کنند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور در تجمعات خودداری کنند.

گفتنی است : سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.