سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری هسته تروریستی داعش در نینوای عراق

نیروهای عراقی اعضای یک هسته از گروه تروریستی داعش را در استان نینوا در شمال عراق دستگیر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ستاد اطلاع رسانی نیرو‌های امنیتی عراق از دستگیری اعضای یک هسته از تروریست‌های داعش در استان نینوا خبر داد.

این ستاد اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های دقیق امنیتی و پس از عملیات تعقیب و نظارت، یگان مشترکی از نیرو‌های عراقی توانستند اعضای یک هسته تروریستی داعش را در شهر موصل در استان نینوا متشکل از شش عضو دستگیر کنند.

ستاد اطلاع رسانی نیرو‌های امنیتی عراق افزود: این تروریست‌ها در جنایات کشتن شهروندان و نیرو‌های امنیتی شرکت داشتند و تروریست‌ها را جابجا می‌کردند و در میان خانواده‌های اعضای کشته شده داعش نیز پول توزیع می‌کردند.

این بیانیه افزود: اسناد و مقادیری پول و سلاح از اعضای این هسته کشف و ضبط شده است.

نیرو‌های امنیتی عراق در عملیات‌های متعددی تروریست‌های باقی مانده داعش و هسته‌های خاموش آنان را در مناطق صعب العبور رصد و دستگیر می‌کنند و در آخرین عملیات ارتش عراق معاون ابوبکر البغدادی، سرکرده به هلاکت رسیده داعش را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۰:۴۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای جاهلین تروریستی داعش و طالبان و القائده بدانید و آگاه باشید که حمله انتحاری نوعی خودکشی عقیدتی به قصد دیگرکشی و صدمه زدن به غیر است. در این نوع از خودکشی فرد دست به طراحی و اجرای یک برنامه تخریبی می‌زند که طی آن خود را وسیله آسیب زدن به دشمنان عقدتی سیاسیشان قرار می‌دهند و خود ملعونش و دیگر افراد بیگناه بی دفاع مظلومان را از بین می‌برد و از نظر دین اسلام ناب محمدی ص و کتاب مقدس قرآن کریم کلام الله مجید این عمل مجرمانه و غیر انسانی و ضد حقوق بشریست و نا عادلانه و منفور است و از گناه کبیره محسوب می شود حملهٔ انتحاری با دیگر انواع خودکشی بسیار متفاوت است. علی‌رغم خودکشی که عمدتاً به علت ناامیدی و اختلال‌های روانی و دیگر عوامل انجام می‌شود، عامل حمله انتحاری روانپریش است و گاها از مواد مخدر روانگردان استفاده می کنند و دارای هدفیست که در نهایت منجر به مرگ خود ملعون منفورش و دیگران می شود و موجب کشتار جمعی انسانهای بیگناهان از کودکان تا جوانان و میانسالان و سالمندان می شود و آخر عاقبت اونهایی که عملیاتهای انتحاری انجام داده و می دهند در جهان آخرت جهنم اسفل سافلین است نه بهشت خداوند جل جلاله چرا که خودکشی گناه کبیره محسوب می شود و کشتار بی گناهان بی دفاع مظلومان بر جرمهای فرد انتحاری کننده و آمرین این خودکشی و دیگر کشی می افزاید این متن را نوشتیم که هم طالبان بداند و هم داعش بداند که با عملیاتهای انتحاری جایگاهشان در جهنم اسفل سافلین خداوند جل جلاله است نه بهشت خداوند جل جلاله و خلاص . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
نینوا و الانبار = معدن داعش تو عراق