یک مقام امنیتی بلند پایه عراقی افشا کرد که آمریکا تروریست‌های داعش و خانواده‌های آنان را از اردوگاه الهول سوریه به موصل منتقل می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، یک منبع بلند پایه امنیتی عراق امروز (جمعه) افشا کرد تروریست‌های داعش و برخی از خانواده‌های آنان به صورت مخفیانه اما زیر نظر آمریکا از اردوگاه «الهول» سوریه به اردوگاه «الجدعه» استان موصل عراق منتقل می‌شوند.

این منبع افزود: برخی از این داعشی‌ها به دلیل جنایات خود تحت تعقیب قوه قضائیه عراق هستند و برخی از زنان و خانواده‌های این تروریست‌ها در عملیات‌های تروریستی دست داشتند و از سوی قوه قضائیه متهم شناخته شده‌اند.

شایان ذکر است پیش از این هم مقامات عراق و همچنین منابع غربی اعلام کرده بودند که بازگشت تکفیری‌ها و خانواده‎‌های آنان به عراق برای مردم این کشور مانند بمب ساعتی است. مردم استان‌های موصل و نینوا عراق هم که عمدتا مقصد این افراد است، بار‌ها اعلام کرده‌اند از حضور این افراد در مناطقی که آنان زندگی می‌کنند راضی نیستند و برایشان خطر دارد.

چندی پیش هم رئیس‌ جمهور ترکیه در مصاحبه‌ای صریحا اعلام کرده بود که «جو بایدن» همتای آمریکایی‌اش به طور مداوم برای تروریست‌های سوریه کمک‌های غذایی، لجستیکی و سلاح ارسال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تمام پایگاه های آمریکایی را باید منهدم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
آمریکا یا کشته شدن بغدادیه رو ثابت میکنه یا باید بعنوان حامی داعش نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
پوست آمریکا رو بکنید
آخرین اخبار