به هلاکت رسیدن ۲ تروریست داعش در بغداد

نیرو‌های الحشد الشعبی عراق از هلاکت دو عنصر تروریستی داعش در شمال بغداد خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، روز چهارشنبه، مقامات عراقی از به هلاکت رسیدن دو عنصر گروه تروریستی داعش از جمله یک عامل انتحاری در عملیات کمین در شمال استان بغداد خبر دادند.

پس از این عملیات سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «دو عنصر تروریستی داعش در شهر طرمیه در شمال بغداد با همکاری فرماندهی عملیات بسیج مردمی بغداد و  آژانس امنیت ملی به هلاکت رسیدند.»

در ادامه این بیانیه آمده است که یکی از کشته شدگان یک عامل انتحاری بود که قصد داشت خود را در بغداد، پایتخت عراق منفجر کند.

روز گذشته نیز نیرو‌های الحشد الشعبی عراق از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به نام ادریس عدنان اسماعیل ملقب به ابو رحمه در یک عملیات کمین در جنوب تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین عراق  خبر دادند.

گفتنی است که در ماه‌های اخیر، حملات تروریست‌های داعش به ویژه در منطقه بین کرکوک و صلاح الدین (شمال) و دیالی (شرق) که به «مثلث مرگ» معروف است، افزایش یافته است.

 تروریست‌های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی حمله‌ای گسترده و همه ‌جانبه علیه تمامیت ارضی عراق را آغاز کردند و بخش‌های وسیعی از خاک عراق را به اشغال خود درآوردند. در سال ۲۰۱۷، عراق با پس گرفتن قلمرو خود از چنگ داعش، که تقریباً یک سوم مساحت این کشور را در بر می‌گرفت، پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد.

انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار