سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان قزوین:

پرونده هفت سنگان در حال رسیدگی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: پرونده هفت سنگان بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: پرونده هفت سنگان بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است.

قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت پرونده هفت سنگان، از سوی رئیس قوه قضائیه قاضی ویژه برای رسیدگی به این پرونده تعیین شد و در حال حاضر پرونده هفت سنگان، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه کیفر خواست پرونده هفت سنگان صادر شده است، افزود: رأی این پرونده در بخش کیفری صادر شده و در حال حاضر در مرحله تجدید نظرخواهی است.

وی گفت: در موضوع با مبارزه با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم.

قاسمی با بیان اینکه طرح‌های چند صد میلیاردی، بدون مطالعه در استان شروع شده و بدون پیشرفت فیزیکی متوقف می‌شوند، گفت:طرحسد لاستیکی، با دستور قضایی متوقف شده است.

وی افزود: نیازمند اصلاح قانون از سوی مجلس هستیم چرا که نقص قانون باعث شده تا نتوانیم با مسببان این قبیل مشکلات، برخورد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه، کمبود قاضی و بالا بودن ورودی پرونده ها، دلیل اصلی اطاله دادرسی در استان است، تأکید کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان قزوین قرار شد تعدادی قاضی به مجموعه قضات استان اضافه شود.

وی افزود: یک قاضی در حالت عادی باید به حدود ۴ تا ۵ پرونده رسیدگی کند این در حالی است که هر قاضی به ۱۵ و حتی ۲۰ پرونده رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.