استاندار قزوین گفت: تولید مهمترین عنصر تقویت امنیت کشور است و باید با حمایت جدی از آن و رفع موانع، از رکود واحد صنعتی و تولیدی جلوگیری کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار در همایش امنیت و صنعت گفت: استان قزوین از لحاظ دولتی شدن اقتصاد به سود مردم نیستامنیت، جزو استان‌های مطلوب کشور محسوب می‌شود و مدیران در تلاش هستند تا به بهترین وجه به مردم خدمت کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه امنیت، شرط اساسی توسعه کشورهاست، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌ها باید در اختیار مردم باشد و دولتی کردن اقتصاد به سود مردم نیست.

وی افزود: مدیران فقط باید موانع را بردارند و به مردم خدمت کنند.

جمالی پور تصریح کرد: همه باید برای تأمین امنیت به کمک نیروی انتظامی بیایند.

استاندار قزوین تأکید کرد: اولویت ما حمایت از طرح‌های توسعه‌ای است و اگر استاندارد‌های محیط زیستی رعایت نشود، محیط زیست می‌تواند با آن طرح مخالفت کند.

شکوفایی اقتصادی با امنیت محقق می‌شود

سردار ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی از طریق ایجاد امنیت اقتصادی محقق خواهد شد و پلیس به صورت شبانه روزی درصدد برقراری امنیت پایدار و جامع در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کنار صنعت قرار دارد، تأکید کرد: تمام تلاش ما جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

سردار ابراهیمی، ایجاد امنیت اقتصادی را یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصادی برشمرد و گفت: شبانه روز تلاش می‌کنیم تا تولید، تنها دغدغه سرمایه گذاران، تولید کنندگان و صنعتگران باشد.

وی در ادامه گفت: به عنوان ضابطان قضایی نیز تمام کار‌های ما براساس دستورات مقام قضایی به انجام می‌رسد و در عین حال نیز ماموران ما در انجام وظایف خود با رافت اسلامی رفتار کرده و تذکرات لازم را نیز ارایه می‌دهند.

در پایان این همایش از پنج تولید کننده و صنعتگر برتر استان تجلیل شد و حاضران از نمایشگاه صنایع، معادن و کشاورزی که از سوی نیروی انتظامی بازدید کردند.

تولید کننده دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشد

قاسمی، دادستان قزوین هم در این همایش با بیان اینکه باید کاری کنیم که تولید کننده دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشد، گفت: امنیت موضوعی است که تا افراد در برابر نا امنی قرار نگیرند قدر آن را نمی‌دانند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی به صورت تخصصی با مباحث و مشکلات حوزه اقتصاد کار می‌کند.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: امنیت، جذب سرمایه گذاری، اشتغال، کم شدن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به موضوع قاچاق گفت: موضوع قاچاق دوسویه شده است، هم کالای قاچاق وارد می‌شود و هم بسیاری از کالا‌ها با پول مردم وبیت المال تولید شده و به صورت غیرقانونی از کشور خارج می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.