سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور اعضای این کمیسیون در در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و نشست مشترک با اعضا و دبیر این شورا خبر داد.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور اعضای این کمیسیون در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و نشست مشترک با اعضا و دبیر این شورا خبر داد و گفت: سؤال‌ها و پیشنهاد‌های بسیار مهمی مطرح شد تا ارتباط کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با شورای عالی امنیت ملی مستمر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: اولویت‌ها و مسائل کشور در حوزه امنیت و سیاست خارجی از جمله تحولات منطقه قفقاز و افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مسائل اقتصادی و موضوع آمایش سرزمین، لزوم طراحی و تلاش برای مثبت کردن رشد اقتصادی کشور و لوازم سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی این رشد به بحث گذاشته شد.

عباس زاده ادامه داد: امیدواریم این جلسه به همگرایی کامل میان نهاد‌های مختلف امنیتی کشور منجر شود و تحلیل‌ها و محاسبات را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم؛ چراکه تصمیم‌ها بر مبنای تحلیل‌ها و محاسبات رخ می‌دهد و هر چه محاسبات دقیق‌تر باشد، تصمیم‌ها نیز عالمانه‌تر و در راستای تأمین منافع ملی کشور خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: با توجه به نظر‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین استقبال شمخانی از مباحث، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های مطرح شده قرار شد از این به بعد ارتباط کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی بیشتر شود و جلسات مداومت پیدا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.