عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره کارشکنی‌های دولت قبل ،به خصوص زنگنه و ظریف پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل ۹۰ اظهار کرد: تذکر اول برای گرانی برق و قبض‌هایی که آمده و بعضی از مردم را رنجور کرده است که دولت باید رسیدگی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از انتصابات با تاخیر در حال انجام است و مدیران باقی مانده در مسیر دولت قبل کارشکنی می‌کنند. انتظار داریم که زودتر این وضعیت و کارشکنان تعیین تکلیف شوند.  

سلیمی خاطر نشان کرد: تذکر بعدی این است که متاسفانه دولت روحانی پارسال ۱۴۰ هزار میلیارد و امسال ۵۵ تا ۵۸ هزار میلیارد از بانک مرکزی تنخواه دریافت کرده است که منشا تورم شده و قیمت‌ها را به صورت لجام گسیخته بالا برده است. هر چند دولت رئیسی انضباط مالی را دستور کار خود قرار داده  است ولی باید به حساب دولت قبلی که تورم را بر سر مردم آوار کرده رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس ، خاطر نشان کرد: در بحث تعارض منافع باید گفت که متصدی ۲۲۱ داروخانه صاحب منصبان حکومتی هستند ،متصدی ۱۶۷ داروخانه هم آقایان هستند که وزارت بهداشت باید این موضوعات را مدیریت کند.  

سلیمی توضیح داد: کرسنت وتوتال مصیبتی برای کشور بود، چه زمانی به حساب زنگنه رسیدگی می‌شود؟ ظریف اعتراف تلخی کرد که ۱۸ صفحه برجام را خوانده و ۹۲ صفحه را نخوانده است، در صورتی که مسئول بوده و‌ ای کاش زودتر از الان این عبارات را می‌خواند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
دمت گرم حرف حق گفتی احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
حرف همه میزنن مهم انجام دادن اون حرفها هست نشنیدی میگن انسان به اعمالش میسنجن نه با سخنش
آخرین اخبار