سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴ نهال در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کاشته می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از کاشت ۴۴ اصله نهال در هفته ملی کودک در مراکز استان برای فرهنگ سازی و به یاد مدافعان سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به اینکه ۴۴ اصله نهال در هفته ملی کودک در مراکز استان برای فرهنگ سازی و به یاد مدافعان سلامت کاشته می شود،گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک در راستای فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه، به ویژه مخاطبان کودک و نوجوان با اهمیت پاسداشت موهبت‌های خدادادی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ با رویکرد‌های مختلف و متنوع اجرا و برگزاری می‌شود تصریح کرد: انتخاب شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی نیز گامی برای ایجاد وحدت رویه در پیش‌بینی و اجرای ویژه برنامه‌های حضوری و مجازی این ایام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جلب نظر جامعه به اهمیت دوران کودکی و ویژگی و خواسته‌های کودکان را از اهداف این ویژه‌نامه‌ها دانست و افزود: ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک، هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های دست اندرکار این عرصه و معرفی این کانون به جامعه از دیگر اولویت‌های کانون به شمار می‌رود.

ضرابی زاده با بیان اینکه پایه و اساس یک جامعه، توسعه و نگاه به آینده آن، از کودکی شروع می‌شود ادامه داد: تمامی فعالیت‌ها اگر با هدف آینده‌سازی کودکان و نوجوانان باشد هم امروز و هم آینده را ساخته‌ایم.

ضرابی زاده گفت: عضویت رایگان کانون در روز‌های ۱۶ و ۱۷ مهرماه برای کودکان و نوجوانان چهار تا ۱۷ سال همدانی به مناسبت هفته ملی کودک، افتتاح نمایشگاه مجازی عکس کودک، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مجتمع آیت الله مدنی با حضور مراکز شهرستان همدان، نشست حال خوش زندگی با حضور کارشناسان خانواده در فضای شاد یا kpf، نشست ادبی در شهرستان قهاوند از برنامه‌های شاخص در این هفته ملی کودک است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.