مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در این شهرستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مژگان هادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با اشاره به آغاز هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۲ مهرماه در سراسر کشور، بیان کرد:دبیر برگزاری برنامه‌های این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که با همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات برنامه‌هایی شاد و مفرح را برای کودکان برگزار خواهد کرد.

او با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک امسال با عنوان "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" نامگذاری شده است، افزود: در این هفته در شهرستان اسدآباد بیش از ۶۰ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون، مدارس و مهدکودک‌های سطح شهر و روستا به صورت حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

هادی گفت: عضویت رایگان کودکان در مراکز کانون و ثبت نام در سایت kpf.ir، اجرای برنامه پیک امید در روستای حبشی و حضور عروسک‌های غول پیکر کانون در جمع کودکان روستا، دیدار پرسنل کانون پرورش فکری با فرماندارشهرستان، قرائت بیانیه هفته ملی کودک توسط یکی از کودکان در نماز جمعه، اجرای بازی و سرگرمی در مهد کودک‌ها و آموزش کاردستی از سوی مربیان کانون از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان مدارس ابتدایی به صورت زنده با همکاری آموزش و پرورش از اهم برنامه‌های پیش بینی شده در این شهرستان خواهدبود.

اودرادامه با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد دارای دو هزار و ۵۰۰ نفر عضو ثابت در فضای حقیقی و بیش از ۲۰۰ نفر عضو در فضای مجازی است، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر نیز عضو مرکز سیار روستایی شهرستان در سطح ۲۰ روستا هستند.

هادی ابراز داشت: در حال حاضر کتابخانه تخصصی ثابت کانون اسدآباد با ۱۳ هزار جلد کتاب و کتابخانه سیار روستایی کانون با ۱۵ هزار جلد کتاب در ۲۰ روستای شهرستان به جامعه هدف کودکان و نوجوانان در بحث کتابخوانی ارائه خدمات می‌دهد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.