همزمان با هفته ملی کودک ۵۰۰ برنامه در قالب فرهنگی، هنری و ادبی در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری استان به شکل حضوری و مجازی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: برگزاری جشن بزرگ آغاز هفته ملی کودک، برگزاری ۴۳ نشست «حال خوش زندگی» ویژه والدین، کاشت ۴۲ نهال در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری به یاد مدافعان سلامت، برپایی نمایشگاه‌های حضوری و مجازی، برگزاری ورکشاپ هنری، اجرای پیک امید با حضور مربیان سیار و پستی سراسر استان در روستا‌ها و چادر‌های عشایر، اجرای برنامه برای کودکان بستری در بیمارستان‌ها و نشست‌های تخصصی ادبی از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک است.

او  به بی‌دفاع بودن کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: تنها حامی کودکان و نوجوانان بزرگ‌تر‌ها هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان کانون را بیش از ادارات و دستگاه‌های دیگر، در سرنوشت کودکان و نوجوانان سهیم دانست و گفت: کانون تلاش می‌کند کودکان و نوجوانان را به نحو شایسته‌ای پرورش دهد.

ضرابی زاده پرورش کودکان و نوجوانان را ضامن ارتقای سلامت کشور ایران قلمداد و تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان، به نحو شایسته و مطلوب هدایت شود آینده‌سازان خوبی تحویل جامعه خواهد شد.

هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار