سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار بسته حمایتی در همدان

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از تهیه و توزیع هزار بسته حمایتی در قالب طرح «احسان ماندگار» در ایام دهه وقف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام دهه وقف هزار بسته حمایتی در قالب طرح احسان ماندگار از محل نیات واقفین تهیه شده و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

اوبا اشاره به اینکه برای تهیه این بسته‌های حمایتی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این بسته حمایتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب است. همچنین عیادت از بیماران، تکریم از مدافعان سلامت، غبارروبی بقاع شاخص در سطح استان و توزیع بسته‌های حمایتی از جمله برنامه‌های اداره‌کل اوقاف در ایام دهه وقف خواهد بود.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان به حضور خادمین محترم و پرچم گنبد حرم مطهر آستان قدس رضوی در همدان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اوقاف به‌مناسبت دهه وقف حضور این عزیزان و پرچم مطهر گنبد امام رضا (ع) و چرخاندن آن در بقاع متبرکه بود که در شام شهادت امام رضا (ع) و مراسم یادبود سردار همدانی انجام شد.

حسینی از آئین تجلیل و تکریم واقفان استان در دهه وقف خبر داد و گفت: در این مراسم از سه واقف استان و دو خیر بقعه‌ساز تکریم و تجلیل خواهد شد. این واقفان در سال جاری در استان وقف‌های شاخص داشتند و دو خیر نیز در زمینه کمک به بقاع متبرکه حدود سه میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

او با اشاره به نشست صمیمی مدیرکل اوقاف با هنرمندان در عرصه چندرسانه‌ای، بیان کرد: در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد در سخنرانی پیش از خطبه گزارشی از فعالیت‌های این اداره‌کل ارائه و از واقفین تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.