سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام :

مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران ۶ خطه می‌شود

رضایی گفت: برای تسهیل تردد زائران اربعین در سال‌های آینده، مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران ۶ خطه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدرضا رضایی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام  گفت: برای توسعه راه‌های ارتباطی منتهی به مرز مهران، مسیر پل زائر تا پایانه مرزی به طول ۱۱ کیلومتر به کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی در حال ۶ خطه کردن است.

او بیان کرد: بخش‌هایی از این پروژه هم اکنون در حال عملیات لایه‌های زیرسازی و روسازی است.

رضایی افزود: با توجه به ترددی که از مهران به سمت مرز می‌شود، بهره برداری از این پروژه بسیار مهم است و در سال‌های آینده یکی از محور‌های شریانی پرتردد خواهد بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تصریح کرد: دیگر محور‌های منتهی به مرز مهران از جمله پنج مسیر پرتردد استان امسال در برنامه ایمن سازی قرار گرفته‌اند.

رضایی اضافه کرد: اقدامات خوبی در این محور‌ها از جمله خط کشی، شانه سازی، روکش آسفالت، لکه گیری برای ایمن سازی این مسیر‌ها انجام شده است.

او اعلام کرد: پروژه‌های ایمن سازی در مسیر‌های ارتباطی استان امسال انجام شده و به موقع در ایام اربعین مورد استفاده قرار گرفتند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به چهارخطه کردن مسیر ایلام به مهران، اظهار داشت: مسیر ایلام به مهران در سه مقطع به پیمانکار واگذار شده و بخش‌هایی از این پروژه در سنوات گذشته زیربار ترافیک رفته است.

او مطرح کرد: با توجه به اینکه بیشترین تردد استان از مسیر ایلام- مهران انجام می‌شود، بیشتر نقاط حادثه خیز با استفاده از جداکننده و چهارخطه کردن حذف شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.